Salon Optyczny Joanna Jarzyna
dj_ndc_photo

WPROWADZENIE

Oprogramowanie Asterisk umożliwia stworzenie w pełni funkcjonalnej centrali telefonicznej.
Umożliwia komunikację ze światem telefonii praktycznie w każdym typie sygnalizacji,
od SIP przez H323 po DSS1 czy SS7.
Aby korzystać z połączeń z trafycyjną siecią PSTN analogową lub cyfrową, należy 
zastosować specjalne karty rozszerzeń np. firmy Sangoma lub Digium lub bramki,
za które mogą posłużyć Routery Cisco ze specjalnymi modułami VIC lub bramki
dedykowane np. firm Linksys, Grandstream, Patton.
Jeżeli jednak będziemy korzystać z coraz bardziej popularnej sieci VoIP opartej 
o protokuł SIP, takie rozwiązania będą zbędne.

Centrala Asterisk obsługuje wszystkie znane z central telefonicznych funkcje:

- Przełączanie połączeń,
- Połączenia oczekujące,
- Parkowanie połączeń,
- Kolejkowanie połączeń,
- Pocztę głosową,
- Obsługę FAX-ów,
- Zapowiedzi głosowe,
- Interaktywne menu głosowe.

Dzięki możliwości pisania specjalnych skryptów AGI, możemy znacznie zwiększyć
funkcjonalność centrali.

- Usługa Fax Na E-mail,
- Poczta głosowa dostarczana na E-mail,
- Usługa Click To Call,
- Integracja z firmowymi CRM,
- Automatyczny dialer reklamowy.